Profitlink blogi - miksi yksityisyyden katoaminen on hyvä asia?

Miksi yksityisyyden katoaminen on oikeasti hyvä asia?

Terve,

Tiesitkö muuten, että yksityisyytemme on TÄYSIN varastettu? 

Yhtä pahasti kuin kommunistivaltion vaalit.

Meitä kuunnellaan. 
Meitä seurataan. 
Ajatteluamme yritetään muokata. 

Veressämme on todennäköisesti nanobotteja, jotka kertovat Obamalle sijaintimme 24/7… 

Ja kuluttajan näkökulmasta tuo on aika ikävää. 

Mutta yrittäjälle tämä on paras asia ikinä.

Miksi?

Koska markkinointi NYT – on helpompaa, mitä se on ikinä aikaisemmin ollut. 

Luultavasti olet tietoinen, että Meta (entinen Facebook) ja Google tietävät sinusta jo kaiken…

He tietävät, missä asut ja liikut.
He tietävät, mistä tykkäät.
He tietävät, mitä sivuja katsot…
He tietävät, mitä syöt. 

Pelkästään Googlella oli viime vuonna yli 350 miljardin liikevaihto. 

MILJARDIN…

Ja Google on vain yksi alusta.

Voin laittaa pääni pantiksi, että näillä megafirmoilla on käytössä maailman parhaat vakoiluvälineet.

Armeijatason koneisto, jolla tietosi kaivetaan vaivattomasti esille. 

Kirjoittaessani mieleeni tuli erään brittiläisen miljardöörin lausahdus:

“Jos et maksa yritykselle tuotteesta, olet itse se tuote.” 

Mutta, miten Google ja Meta tekevät SINUSTA tuotteen?  

Yksinkertainen vastaus: He luovat sinusta profiilin.

Tämä on millintarkka tietokoneella generoitu profiili, joka perustuu SINUN käyttäytymiseesi. 

En tapa sinua yksityiskohdilla. Se ei ole minun juttu. 

Yksinkertaisuudessaan tämän käyttäytymisprofiili syöttää mahdollisimman koukuttavaa sisältöä. Ideana on vangita sinut viettämään aikaa Metassa tai Googlessa. 

Vaikkei sitä itse tule ajatelleeksi, niin KAIKKI sisältö, mitä näet, on täsmällisesti etukäteen suunniteltu. 

Et näe mitään vahingossa.

Silmiesi eteen syötetään sisältöä, jonka odotetaan provosoivan reaktion juuri SINUSSA.

Sisältöä, joka iskee SINUN himoihisi.

Juuri SINUN kipuihisi.

Sivupointtina:
Mielestäni on naiivia ajatella, etteivätkö näiden voittoa tavoittelevien organisaatioiden algoritimit yritä vakoilun lisäksi myös muokata meidän käyttäytymistämme maksimaalisen tuottavaksi… (tämä on kuitenkin sisäpiirin keskustelu erikseen.) 

Miksi edes puhun tästä?

Olen markkinoija. Autan sinua myymään. 

“Miten tieto siitä, että minua vakoillaan, auttaa minua myymään?” 

Todella yksinkertaista.

Sinä et ole ainoa, jota vakoillaan.

Arvaa, kenestä Metalla ja Googlella on luotuna samanlainen käyttäytymisprofiili kuin mitä he ovat sinusta luoneet?

*No asiakkaastasi tietenkin!*

Meta ja Google tietävät asiakkaistasi KAIKEN. 

He tietävät, kuka täydellinen asiakkaasi on.
He tietävät, missä he liikkuvat.
He tietävät, mihin aikaan he ostavat.

Ja jos maksat heille, he voivat mainostaa SINUN palveluasi suoraan heille JUURI oikeaan aikaan.

Sillä sekunnilla, kun tämä henkilö on ostamassa…

Hänet tarjotaan sinulle hopeatarjottimella.

Tämä on oikeasti paras markkinointimahdollisuus sitten… koskaan. 

Kuvittele, että sinun olisi 20 vuotta pitänyt maksaa kymmeniä tuhansia, jotta saisit yrityksesi mainoksen näkyviin. 

Mainokset menivät massoille.

Mainostaja toivoi, että joku näistä tuhansista ihmisistä kiinnostuisi. 

Valehtelematta 99 % budjetistasi meni hukkaan.

Nyt vuonna 2025 voit maksaa pienen summan rahaa ja tavoittaa oikeat ihmiset HETI.

Se on mahtavaa! 

Google ja Meta tietävät sinusta muutenkin jo kaiken… halusit sitä tai et. 

Joten… mikset hyödyntäisi tätä informaatioaarretta? 

Tämä on kultakaivos yrittäjälle. 

Jos olet yrittäjä, ja ET hyödynnä tällä hetkellä Metaa tai Googlea markkinoinnissasi, missaat pahasti. 

Suosittelen, että aloitat HETI.

Jos et ymmärrä Metaa tai Googlea, ota rohkeasti yhteyttä. 

Minä ja kollegani autamme sinut alkuun – tai tarvittaessa hoidamme koko homman puolestasi. 

Siinä kaikki tältä erää.

Puhutaan pian,
Erik 

P.S.
Katso videomuotoinen somepostaus, jossa selitän tämän kameralle.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top