Rajoitetusti paikkoja uusille asiakkaille tässä kuussa. Varaa keskustelu tästä.

Enemmän asiakkaita. Lisää myyntiä.
Tulostakuulla.

Haluatko täyden kalenterin ilman
myyntipaniikkia?

Ei enää väsyneitä ajanjaksoja tai epävarmuutta asiakashankinnasta. Ei haaskattua mainosrahaa. Sen sijaan erinomainen asiakastilanne, jossa kalenteri täyttyy ja katetta saa paremmaksi.

Haaveiletko helpommasta
yrittäjyydestä?

Oletko yrittäjä…

joka on asiantuntija työssään, mutta harmittelee, ettei myynti yllä samalle tasolle?

…jolla menee jo hyvin, mutta haluaisi, että yrityksellä menisi vielä paremmin?

…joka haaveilee helpommasta arjesta, missä kalenteri täyttyisi ilman myyntipaniikkia?

Tilanne

Ymmärrät, että markkinointi on
tärkeää...

…mutta sinulla on tarpeeksi hässäkkää jo pelkästään firmasi pyörittämisessä. 

Eikä aikaa tai energiaa markkinoinnin tekemiseen vaan yksinkertaisesti jää!

Vaihtoehdot

Mitä tehdä?

Hoida markkinointi itse?

Jos sinulla on ylimääräistä aikaa ja energiaa, tämä voi olla vaihtoehto.

…kunhan ymmärrät, että markkinoinnin ylläpito on kuin lisäisit kokopäivätyön jo valmiiksi kiireiseen arkeesi.

Palkkaa työntekijä?

Myyntihenkilöstön palkkaaminen on vaikeaa, kallista ja ennen kaikkea riskialtista.

...ja jäät riippuvaiseksi yhdestä henkilöstä! (Ei kovin turvallinen asema asiakkaideni kokemusten mukaan.)

Palkkaa toimisto?

Voit palkata ison mainostoimiston… mutta ilman kymppitonnien budjettia olet heille vain yksi rivi pitkällä asiakaslistalla.

Ja ne keskustelut, jossa perehdyttäisiin juuri sinun yritykseesi? Niitä ei usein käydä ollenkaan...

"Olisipa täällä jokin helpompi
ratkaisu..."

Vertailu

"Miten tämä eroaa muista?"

Perinteinen toimisto

Erik / Profit Link

"Yhteistyön ansiosta asiakkaat löytävät minut paremmin nyt netistä, ja yhteydenotot ovat kasvaneet huomattavasti. Tarjouspyynnöt nousivat yli 40 % syksyn aikana."
testimonial-1
Pilvi Nybom
InCoaching Oy

Palvelut

Miten tuon sinulle lisää
asiakkaita

Tyylikkäiden kotisivujen suunnittelusta voittaviin mainoskampanjoihin ja arvokkaiden myyntimateriaalien rakentamiseen.

Voin hoitaa koko homman puolestasi.

Myyvä teksti

Kirjoitan yrityksellesi mainosviestejä, jotka eivät vain kuulosta kivalta – vaan puhuttelevat täydellistä asiakastasi, ja rohkaisee häntä ottamaan yhteyttä.

Ostopolku

Rakennan myyntijärjestelmän, joka vie asiakkaasi tarkasti suunnitellun ostopolun läpi – tuoden sinulle ennustettavaa myyntiä joka viikko.

Tarkka kohdennus

Viestintä kohdistetaan VAIN sille kohderyhmälle, jonka haluat tavoittaa.

Prosessi

Yksityinen markkinointipäällikkö​

Tutkimus

Alussa käyn läpi ostajasi psykologian, yrityksesi arvoväittämän ja nykyinen myyntiprosessin.

Kampanjan suunnittelu

Seuraavaksi kasaan tarvittavat palaset yhteen, jotta lopputulokseksi saadaan toimiva ostopolku.

Startti & optimointi

Kampanja käynnistyy, jolloin datankeruu alkaa. Parannan materiaaleja, kunnes haluttuun tulokseen päästään.

Useimmat asiakkaat alkavat saada ensimmäisiä asiakkaita 1–6 viikon sisällä aloituksesta. Tulosten nopeus riippuu kuitenkin täysin projektista.

Jos teemme esimerkiksi mainontaa, näkyviä tuloksia alkaa usein tulla nopeasti. Jos taas kyse on hakukoneoptimoinnista, brändinäkyvyydestä tai vaikkapa kotisivujen kehittämisestä, tulosten näkyminen vie tyypillisesti kauemmin aikaa.

Käymme aikataulun, tavoitteet ja odotukset läpi aina puhelimitse, jotta tiedät tarkalleen, mitä tehdään ja millä tahdilla.

Aloitusprojekti rakennetaan siten, että etsimme toiminnastasi sen neulanliikuttajan, joka tuo nopeimman hyödyn ja keskitymme siihen.

Miten tämä poikkeaa muista tomistoista?

Erinomainen kysymys — ja vastauksia olisi sata, mutta tässä olennaisimmat:

Yksilöity palvelu

  • Toimintani on räätälöity yksinomaan paikallisille yrittäjille.
  • Työskentelen vain 3-6 valitun asiakkaan kanssa kerrallaan. Ei pakettiratkaisuja.

Paikallinen palvelu

  • Olen paikallinen toimija, kuten sinä. Tarkoittaen sitä, että en piileksi anonyyminä missään toimistokeskuksessa.
  • Tiedät missä mennään ja saat suoran yhteyden minuun milloin tahansa.

Yksinkertaisuus

  • En puhu markkinointijargonia.
  • Pidän kovasti, kun asiat pysyvät yksinkertaisina ja selkeinä siten, että homma toimii molemmille. (Olkoon tuo yksi erottuvuustekijöistä perinteisen myyntitoimiston ja minun välillä.)

Henkilökohtainen markkinointipäällikkö

  • Isoilla firmoilla on omat markkinointijohtajat. Minun tehtäväni on olla pienyrityksen oma markkinointipäällikkö.
  • En jätä sinua roikkumaan oman onnesi varaan, vaan autan sinua konsultin tavoin jokaisessa myynnin ja markkinoinnin osa-alueessa, joissa haluat apua.

“Jos olet yksittäinen toimija, miten voit hoitaa kaiken?”

Vastaus: En hoidakaan.

Taustallani on laaja verkosto osaavia ammattilaisia, joilta haen sparrausta ja tarvittaessa apua toteutukseen.

En kuitenkaan siirrä asiakasviestintää tai vastuuta muille.

Vastaan itse kaikesta kommunikoinnista ja pidän huolen, että yhteistyö on sujuvaa ja selkeää alusta loppuun

Täydellinen kysymys! Ja vastaus on epätäydellinen.

Se riippuu tilanteestasi.

Katsomme aluksi, mikä sinun tarpeesi tai toiveesi on, ja aloitamme yhteistyön yleensä rauhallisesti pienemmän riskin projektilla, josta kumpikaan ei voi tipahtaa liian korkealta.
Etenemme tästä sitten palanen kerrallaan kohti suurempia tavoitteitasi.

En ikävä kyllä voi antaa tämän täsmällisempää vastausta, sillä yhteistyön sisältö määräytyy sen mukaan, mitä koet tarvitsevasi — ja mihin haluat yrityksenä mennä.

Tässä on kuitenkin suuntaa-antava esimerkki aiemmasta asiakastapauksestani:


Tilanne:
Pilvillä ei tullut uusia asiakkaita vanhojen, kulahtaneiden sivujen ja heikon Google-näkyvyyden vuoksi.

Mitä teimme:
– Loimme uudet, myyvät kotisivut
– Tuotteistimme palvelut houkutteleviksi paketeiksi
– Lisäsimme nettinäkyvyyttä hakukoneoptimoinnilla (tämä nelinkertaisti sivuston liikenteen kuudessa kuukaudessa)
– Hioimme myyntiskriptit toimivammiksi
– Lähetimme kirjeen vanhoille asiakkaille, jotka olivat jääneet kylmäksi

Lopputulos:
Yhteydenotot kasvoivat yli 40 % puolessa vuodessa.

Voit lukea Pilvin asiakaspalautteen tästä.

Huomioithan, että aloitimme yhteistyön rauhallisesti pelkällä kotisivuprojektilla ja etenimme siitä. Näin tapahtuisi todennäköisesti myös sinun tapauksessasi.

Haluatko selvittää, mitä voisin tehdä sinulle?
Varaa puhelu tästä.

Autan yrityksiä, joilla menee jo hyvin, ja jotka ovat valmiita markkinoimaan.
Jos yritys ei ole valmis panostamaan markkinointiin, yhteistyö ei ole sopiva.

Tyypillisesti asiakkaani ovat olleet yksinyrittäjiä tai 3–10 hengen tiimejä, joilla on selkeä halu kasvaa ja kehittää toimintaansa.

Myynti ei koskaan tule valmiiksi. Aina löytyy jotain, mitä voi parantaa.

Tyypillisesti jatkan asiakkaideni kanssa yhteistyötä joko kuukausittaisella tuella, uusilla projekteilla tai selkeästi suunnitellulla kasvupolulla — sen mukaan, mikä palvelee parhaiten asiakkaan liiketoimintaa.

Yrityksiä, joita autan juuri nyt:

Haluatko lisää varmuutta
liiketoimintaasi?

Älä nojaa epäsäännöllisiin suositteluhin tai ällöttävän kalliisiin mainoksiin. Hanki ennustettavia, laadukkaita liidejä ja maksa vain tuloksista. 

Haluatko selvittää miten, miten voisin auttaa sinua?

Pienyrittäjälle suunnattu
myyntistrategia

Aloitamme yhteistyön, kun täytät lomakkeen alta tai soitat minulle.

Teen lyhyen analyysin toiminnastasi, jonka pohjalta paikannan yhden tai useamman aloitusprojektin, joiden tekemisestä olisi sinulle eniten hyötyä.

Voin pyynnöstäsi jalostaa tämän analyysin, selkokieliseksi raportiksi.

Myyntiraportti antaa minulle alustavan arvion yhteistyön osuvuudesta.

Lopullinen arvio tapahtuu ensimmäisessä puhelussa. 

Keskustelun tarkoituksena on hyödyttää sinua ja katsoa, että tekisikö yhteistyö järkeä.

Kuinka paras asiakasryhmä rajataan ja houkutellaan? 

Markkinoijan työ perustuu laajalti kohderyhmän analysointiin ja täsmentämiseen, koska ilman tarkkaa käsitystä kohderyhmästä, emme voi viestiä heille.  

Vaihe #3 keskittyy kohderyhmätutkimuksen lisäksi myös kilpailija-analyysiin. Pähkinänkuoressa tämä tarkoittaa, että selvitän asiat, mitkä toimivat alallasi ja luon toimivan myyntikaavan.

Kun tavoite, viesti ja kohderyhmä on hallussa, luodaan tarvittavat myyntimateriaalit.

Yksinkertaisuus voittaa aina. (ei siis kokeilla liikaa asioita heti)   

Apunani on tarvittaessa laaja verkosto. Suuremmatkin projektit siis onnistuu mutkitta.

Materiaalien ollessa valmiita, annan ne sinulle vielä läpiluettevaksi, jonka jälkeen voimme julkaista työn!

Julkaisu jakautuu kolmeen osaan:

1) Itse julkaisu
2) Analytiikan ja datan seuraus 
3) Sisällön parantelu, kunnes haluttu lopputulos saavutetaan  

Se, miten nämä vaiheet pelautuu riippuu laajalti itse projektista. 

Pääsääntöisesti kaiken tulisi kuitenkin olla aina mitattavissa. 

Scroll to Top